Ads 468x60px

luni, 4 octombrie 2010

N-are doua picioare,dar se descurca excelent

Porcul care a invatat sa se deplaseze doar pe doua membre a facut senzatie in intreaga China.Nascandu-se invalid, fara membrele din spate,purcelusul de 10 luni,Zhu Jianquiang a invatat rapid sa se sprijine pe membrele din fata.

    Wang Xihai,fermierul,care a crescut acest neobisnuit animal,a spus ca Zhu era unul dintre cei noua purcei nascuti in ianuarie."Sotia mea mi-a sugerat sa-l omor,dar eu am refuzat si am decis sa-i dau sansa sa supravetuiasca,si a supravetuit,si in plus se simte minunat".Peste citeva zile de la nastere Wang Xihai a inceput sa-l invete sa mearga pe membrele care i-au ramas.
Two-Legged Pig Becomes Tourist Attraction (3 pics + video)


Il antrenam in fiecare zi si deja dupa o luna se descurca de minune.In ultimul timp casa lor s-a umplut de sute de vizitatori,chiar si directorul unui circ propunandu-le o suma destul de frumoasa,dar Wang a refuzat.
Two-Legged Pig Becomes Tourist Attraction (3 pics + video)


Two-Legged Pig Becomes Tourist Attraction (3 pics + video)
 

Sponsors

Free Web Directory

Blog Archive