Ads 468x60px

marți, 11 ianuarie 2011

Bancul zilei

Pe Ionel tatăl său îl bate de fiecare dată cînd vine beat acasă în seara de anul nou îi spune:
- Tată, te rog astăzi să nu mă baţi că eu precis am să vin beat, hai te rog măcar astăzi.
- Bun, numai că oricum ai grijă de tine fiule. Dimineaţa se scoală Ionel plin de vînătăi, pe picioare pe faţă pe mîini, plin de sînge
se duce la tătăsău şi-l întreabă:
- Tati parcî mi-ai promis cî nu mă baţi.
- Da Ioane am promis, numai că ai venit ai aprins luminile în toată casa, am răbdat, ai puso pe mama să încălzeazcă şuba, am răbdat, ne-ai pus să dansăm lambada am răbdat, dar cînd te-ai cîc..t în mijlocul casei şi ai înfipt în el chibrite şi ai spus că:
- Ariciul acesta va dormi în seara asta cu noi, nu am mai rabdat.
 

Sponsors

Free Web Directory

Blog Archive